Büyük Kasıt

Küçüksem de hiçe sayıldı yaşım
Azar üstüne azar işitiyordum okuyamazken
Şimdi okuryazarım yüzüme bakan yok.
Apar topar sokaklarını daralttılar çocukluğumuzun
Güzellik çoğalsın gibisinden
Gazozuna maç yapamıyoruz artık.
Yetişemez oldum akranlarımın cenaze definlerine
Bu kadar çabuk büyümemeliydik biz
Saçım uzamıyor
Tırnaklarımı kesmekten usandım
Nasıl gidiyorum böylesine koşaraktan ölüme
Aman Allah'ım bu ne hız?



Yoruldum kendimi terk etmekten
Yüzer yüzer eksiliyor güzel yanlarım
Toz olup selam çakıyor
Elini sallayarak mazim
Çözümleyemiyorum, bu ne giz?



Biraz geç kalsaydınız büyümeyecektim ben
Yetişkin olmayı meziyet saymayacaktım
Düşüncesizce koşacaktım kırlarda
Büyümek sizin olsun,
Kusur kalsın
Hadi sizler kirlendiniz
Peki, benimle neydi zorunuz?



Size sesleniyorum ey ahali!
Kastınız beni öldürmekseydi şayet
Sevininiz,
Başardınız.







Bu blogdaki popüler yayınlar

Boş Kent

İyisi Mi Uzak Duralım

Aklıevvel